Koła pasowe z otworem rozwierconym pod tuleję rozprężno-zaciskową BK (możliwość montażu wale wpustu).

Wszystkie koła są wyważone statycznie (nie dynamicznie).

Koła pasowe z otworem rozwierconym pod tuleję Taper Lock (możliwość montażu tylko na wałkach z klinem).

Koła te ( zależności od rodzaju) posiadają od 1 do 10 rowków .

Koła pod pasy klinowe wykonane są głównie z żeliwa EN-GJL-250 UNI EN 1561, a tylko w niektórych przypadkach ze stali C45 E UNI EN 19983-1.

Wszystkie koła są wyważone statycznie (nie dynamicznie).

Koła pod pasy Poly-V posiadają  żebra o przekroju trójkątnym. Dzięki zmniejszonej grubości pasów, te są bardzo elastyczne i można je nawijać na bardzo małych średnicach kół. Przekładnie z użyciem kół i pasów wielorowkowych  mogą osiągać wyższą prędkość niż zwykłe czy klasyczne paski klinowe.

Koła wykonane są żeliwa EN-GJL-200. Koła z otworem pilotażowym lub otworem pod tuleję Taper Lock.

Koła z otworem wstępnie rozwierconym (możliwość obróbki pod potrzeby klienta),  wykonane są z żeliwa EN-GJL-250 UNI EN 1561.

Wszystkie koła są wyważone statycznie (nie dynamicznie).

Standardowe koła dostępne katalogowo:

  • SPZ (od 1 do 8 rowków pod pas klinowy)
  • SPA (od 1 do 6 rowków pod pas klinowy)
  • SPB (od 1 do 10 rowków pod pas klinowy)
  • SPC (od 1 do 10 rowków pod pas klinowy)

Koła pasowe klinowe występują w 3 wersjach:

  • otworem wstępnie rozwierconym (możliwość obróbki pod potrzeby klienta),
  • – z otworem rozwierconym pod tuleję Taper Lock (możliwość montażu tylko na wałkach z klinem),
  • – z otworem rozwierconym pod tuleję rozprężno-zaciskową BK (możliwość montażu na okrągłym wale).

Koła klinowe wykonane są głównie z żeliwa EN-GJL-250 UNI EN 1561, a tylko w niektórych przypadkach ze stali C45 E UNI EN 19983-1. Wszystkie koła są wyważone statycznie (W przypadku wymaganego wyważenia dynamicznego prosimy o zaznaczenie tego faktu przed dokonaniem zamówienia).

Poniżej przedstawiamy zakres kół występujących katalogowo:

  • SPZ (od 1 do 8 rowków pod pas klinowy)
  • SPA (od 1 do 6 rowków pod pas klinowy)
  • SPB (od 1 do 10 rowków pod pas klinowy)
  • SPC (od 1 do 10 rowków pod pas klinowy)